Hakkını Helal Et 14. Bölüm Video


Hakkını Helal Et 14. Bölüm video izleyin;



3 yorum:

Adsız dedi ki...

cok super bı fılım olmus gercekten ınsanların unuttuklarıve gercekten coooook onemlı oldugu halde pek onemsenmeyen bı konuyu ele alıyor sahsen bu dızıden sonra kul hakkına daha onem verdım ve hakkını helal et kelımesı agzımdan dusmeyen bı soz oldu ıns allahın huzuruna uzerımızde kul hakkı olmadan cıkanlrdan nasıp eylesn

Adsız dedi ki...

çoooooooooook seviyorum bu diziyi bayılıyorum evde ailecek çok seviyoz dizi oyuncularıda harika rollerini öle bir yapıyolarki sanki gerçek zaten gerçekler anlatılıyo ama hani derlerya rollerine adabte olmuşlar işte böle zaten stv ayrı bir seviyoz bizim evde stv dizileri izleniyo teşekkürler herkese emeği geçenlerede ayrı teşekkür başarılarınızın devamını dilerim ben bunu diziyi seyr ederken maneviyatım başka oluyo insanlara faydalı oluyorsunuz çok sagolun durmak yok yola devam sağ olun var olun allah razı olsun sizlerden rabbim muvaffak etsin emine

Adsız dedi ki...

mükemmel bir dizi ve mükemmel bir oyuncu mürşid aga.dini açıdan kendimi sorgulamama yardım ediyor.ağlaya bildiğim tek dizi ve bitmesini hiç istemiyorum.